Ogłaszamy iż w ramach funduszu unijnego „Mazowiecki Program Edukacyjny” do następnego etapu zaakceptowano poniższe wnioski:
zbudowanie zdalnego środowiska wpierającego zarządzanie planami zgodnie z metodyką PRINCE2 – szkolenia HR
zbudowanie nowoczesnego portalu e-wydawnictwo w celu zarządzania publikacjami naukowymi – treningi z konfliktów
Kursy Z Pracy W Zespole w Warszawie – treningi z przywództwa
zbudowanie platformy elektronicznej o charakterze usługowo-społecznościowym służącej do gromadzenia, analizowania oraz wymiany informacji dotyczących sympatyków europejskich klubów piłkarskich – szkolenia interpersonalne
zbudowanie portalu świadczącego usługi na rzecz pracodawców, pracowników oraz firm szkoleniowych z branży finansowej Portal będzie zawierał oferty pracy oraz szkoleń – warsztaty ze stresu
stworzenie serwisu OniOna w ramach portalu edukacyjnego – treningi firmowe
stworzenie wirtualnej przymierzalni ubrań uruchomienie nowej e-usługi – szkolenia z obslugi klienta
progres innowacyjności i efektywności procesów biznesowych poprzez integrację procesów informatycznych przedsiębiorstw – szkolenia pracownicze
wzmocnienie udziału importu oraz zintensyfikowanie powiązań z zagranicznymi partnerami – warsztaty sprzedażowe
Aktywizacja i podnoszenie kompetencji podmiotów rynku aniołów biznesu w Polsce – szkolenia z przywództwa
optymalizacja współpracy przedsiebiorstwa BH-Res z partnerami w celu podniesienia konkurencyjnosci – szkolenia sprzedażowe
Bio na Eko Zamknięcie cyklu ekologicznego poprzez zagospodarowanie odpadów z produkcji biopaliw – treningi HR
Budowa elektronicznej platformy typu B2B o nazwie Felgi-e-Hurt obsługującej obrót handlowy felgami aluminiowymi – szkolenia z kreatywności
– szkolenia z obslugi klienta
Dywersyfikacja produkcji dzięki zaawansowanej technologii wytwarzania wyrobów zastrzeżonych w Europie – treningi z konfliktów
Działalność eksportowa szansą na szybki unowocześnienie firmy Geres Asco Sp z oo – warsztaty ze stresu
E-integrator jako e-usługa dla firm informatycznych w zakresie – szkolenia z asertywności