Scenki z zarządzania – problematyka do egzaminu


Zawiadamiamy że na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Umiejętnościowe zezwala się na prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do superwizji końcowej:

  • symulacja biznesowa : „Obraz przemocy w kinie współczesnym” i „Mityczny aspekt kultury we wspólczesnej reklamie”
  • gra biznesowa : „Model polskiej rodziny we współczesnej reklamie” oraz „Obraz Holocaustu w kinie europejskim”
  • symulacja decyzyjna : „Ludowe nazwy roślin” i Symulacje Menedżerskie i „Armia Krajowa w Wielkopolsce. Mikrohistoria w Konfrontacji z historiografią”
  • zabawa lingwistyczna – „Globalizacja szanse i zagrożenia dla wspólnego świata” i „Gra komputerowa: naśladownictwo i odwzorowywanie świata realnego”
  • zabawa językowa : „Portret społeczeństwa przedstawiony przez Jane Austen w powieści „Rozważna i romantyczna”” i „Obraz szkoly w obserwowanych filmach Wojciecha Marczewskiego”
  • gra kreatywna : „Motyw stepu w polskiej literaturze romantycznej” oraz „Wątki chrystianistyczne w twórczości Fiodora Dostojewskiego na podstawie”Biesów” i „Braci Karamazow””
  • zabawa lingwistyczna – „Wizerunek kobiet, mężczyzn i dziecka we współczesnej, polskiej reklamie telewizyjnej ” i „Media – wszechstronnie wykształcony pedagog, czy zły doradca życiowy? – Wpływ prasy młodzieżowej na zachowanie nastolatków”
  • gra językowa : „Terroryzm skrajnej lewicy w Europie Zachodniej” i „Geneza wspołczesnego stereotypu Żyda w kulturze polskiej”
  • symulacja zespołowa – „Spotkanie z Innym – filozofia dialegu Ryszarda Kapucińskiego” i „Miejsca walk polskich żołnierzy na zachodzie jako obiekty turystyki kulturowej:Arhem Driel – „O jeden most za daleko””