SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Diabelska edukacja; Janusz Majewski
[Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, Ewangelia wg św. Mateusza; Pier Paolo Pasolini
Stuart Malutki 3 : Trochę natury; Audu Paden
Depresja gangstera; Harold Ramis, Kret; Alejandro Jodorowsky
Wynalazek; Shane Carruth
Czarownice z Salem; Nicholas Hytner, Tango; Carlos Saura
Człowiek z księżyca; Milos Forman, Prawdziwy romans; Tony Scott
Wstręt; Roman Polański
Dirty Dancing 2; Guy Ferland, G.I. Jane; Ridley Scott
Szósty zmysł; M. Night Shyamalan
Skazany na piekło; Ringo Lam
ZADANIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na podstawie teledysku do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Led Zeppelin, Led Zeppelin III, Closterkeller, Scarlet
Queen, Innuendo, Cream, Sunshine Of Your Love, Dodgy, Free Peace
Led Zeppelin, Physical Graffiti, Angel Witch, Angel Witch, Sting, …Nothing Like The Sun
Lennon, John / Ono, Yoko, Unfinished Music No. 1 – Two Virgins
ZADANIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego formułowania niejasnych treści. Stworzyć przekonującą nie tylko lekarzy procedurę aplikowania wybranej znastępujących substancji medycznych:
23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel
161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu