Opcjonalne materiały – wykładowcy i instruktorzy – specjalizacja HR


SYMULACJA NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na podstawie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:

  • Diabelska edukacja; Janusz Majewski
  • [Rec]; Jaume Balagueró, Paco Plaza, Ewangelia wg św. Mateusza; Pier Paolo Pasolini
  • Stuart Malutki 3 : Trochę natury; Audu Paden
  • Depresja gangstera; Harold Ramis, Kret; Alejandro Jodorowsky
  • Wynalazek; Shane Carruth
  • Czarownice z Salem; Nicholas Hytner, Tango; Carlos Saura
  • Człowiek z księżyca; Milos Forman, Prawdziwy romans; Tony Scott
  • Wstręt; Roman Polański
  • Dirty Dancing 2; Guy Ferland, G.I. Jane; Ridley Scott
  • Szósty zmysł; M. Night Shyamalan
  • Skazany na piekło; Ringo Lam

    ZADANIE NR 3: stworzyć muzyczną grę integracyjną na podstawie teledysku do wybranego z następujących utworów muzycznych:

  • Led Zeppelin, Led Zeppelin III, Closterkeller, Scarlet
  • Queen, Innuendo, Cream, Sunshine Of Your Love, Dodgy, Free Peace
  • Led Zeppelin, Physical Graffiti, Angel Witch, Angel Witch, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Lennon, John / Ono, Yoko, Unfinished Music No. 1 – Two Virgins

    ZADANIE NR 3: – Problematyka prawiudłowego formułowania niejasnych treści. Stworzyć przekonującą nie tylko lekarzy procedurę aplikowania wybranej znastępujących substancji medycznych:

  • 23.1, Doustne leki przeciwpłytkowe – klopidogrel
  • 161.2, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o przedłużonym uwalnianiu
  • 152.4, Opioidowe leki przeciwbólowe – postacie do stosowania przezskórnego
  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 197.1, Wziewne leki beta-2-adrenergiczne o krótkim działaniu