Wszystkim naszym absolwentom jak zwykle jesteśmy wdzięczni za udział w naszych zajęciach. Wszystkich zapraszamy do udziału w naszym konkursie.
Tutaj prezentujemy listę nazwisk wylosowanych jak zwykle w organizowanej przez nas nieustającej loterii „Wygraj Wyjazdowe Szkolenie Team Building” – tych wyróżnionych zapisujemy na najbliższe Międzynarodowe Wyjazdy Integracyjne i Team Building które odbędą się w Myślenicach.
Na przygotowywany wyjazd integracyjny zapraszamy następujących abiturientów z wymienionych obok programów:
Manuel Smoliński, Instruktor terapii uzależnień , Pomiechówek, warsztat zamknięty z kształtowania osobistego wizerunku
Sławomir Kasiak, Inspektor bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, Rajcza, warsztat otwarty z obsługi klienta wewnętrznego
Natasza Topolska, Menedżer Badań i Rozwoju, Czorsztyn, wykład z promocji wewnętrznej
Sandra Piekarska, Inspektor do spraw obrony cywilnej, Łysomice, panel moderowany z korespondencji zawodowej
Andrzej Olszowski, Aktuariusz, Iława, wykład z technik zapamiętywania i mnemotechniki
Poniżsi kursanci wygrali nagrodę specjalną: Wypoczynek w Górach Izerskich:
Adelajda Gaś, Reprezentant Sprzedaży , Wojcieszów, kurs dofinansowany z budowania relacji z klientem
Malina Zielińska, Sędzia, Rudna, moduł coachingowy z świadomego samomotywowania
Dorian Stępkowski, Architekt krajobrazu, Sieroszewice, wykład z obsługi Excela
Specjalny niedzielny program „Francuska lekcja gotowania” otrzymują od nas:
Filip Hajduk, Doradca inwestycyjny , Narol, szkolenie z technik zapamiętywania i mnemotechniki
Elwira Ertel, Kierownik do spraw Przetargów, Milejów, trening z motywowania pozafinansowego
Marta Lilpopowie, Tłumacz tekstów , Obsza, trening z budowania potencjału samodoskonalenia się
Natan Olekszyk, Radca prawny, Nowe Miasto nad Wartą, wykład z planowania kariery
Wśród nizej wymienionych pracowników biorących udział w naszych treningach rozlosowaliśmy drobny prezent: rower a także ramka cyfrowa
Luiza Knothe, Reprezentant Sprzedaży Do Spraw Produtów Sezonowych, Rajgród, panel moderowany z doskonalenia jakości usług z elementami badania satysfakcji klienta
Ludwika Kuna, Kapitan portu morskiego, Zator, panel dyskusyjny z zaawansowanego wykorzystania Worda