ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować studium przypadku dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:
Bez mojej zgody ; Nick Cassavetes
Wielki błękit; Luc Besson, Motyl i skafander; Julian Schnabel
Ciemnoniebieski świat; Jan Svěrák
Suplement; Krzysztof Zanussi, Bez twarzy; John Woo
Austeria; Jerzy Kawalerowicz
Moje własne Idaho; Gus Van Sant, Głośniej od bomb; Przemysław Wojcieszek
Blue Velvet ; David Lynch, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Michael; Nora Ephron
Martwe ptaki; Alex Turner, Akademia Wojskowa; Neal Israel
Kratka; Paweł Łoziński
Bulgarski pościkk; Z.F. Skurcz
SYMULACJA NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na podstawie teledysku do jednego z następujących przebojów:
Oldfield, Mike, Tubular Bells, Closterkeller, Scarlet
Cure, The, Wish, Rolling Stones. The, Angie, Stereophonics, World Gets Around
Throbbing Gristle, Second Annual Report, Pearl Jam, Ten, Sting, …Nothing Like The Sun
Deep Purple, Made In Japan
ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego wyrażania naukowych treści. Stworzyć obrazkową ulotkę użytkowania wybranej znastępujących substancji medycznych:
40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
82.6, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – triamcynolon
46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone