Ćwiczenie metodyczne – animatorzy edukacyjni – kierunek politologia


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować studium przypadku dot. komunikacji niewerbalnej na fundamencie analizy odpowiednich momentów z jednego z następujących filmów:

  • Bez mojej zgody ; Nick Cassavetes
  • Wielki błękit; Luc Besson, Motyl i skafander; Julian Schnabel
  • Ciemnoniebieski świat; Jan Svěrák
  • Suplement; Krzysztof Zanussi, Bez twarzy; John Woo
  • Austeria; Jerzy Kawalerowicz
  • Moje własne Idaho; Gus Van Sant, Głośniej od bomb; Przemysław Wojcieszek
  • Blue Velvet ; David Lynch, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • Michael; Nora Ephron
  • Martwe ptaki; Alex Turner, Akademia Wojskowa; Neal Israel
  • Kratka; Paweł Łoziński
  • Bulgarski pościkk; Z.F. Skurcz

    SYMULACJA NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na podstawie teledysku do jednego z następujących przebojów:

  • Oldfield, Mike, Tubular Bells, Closterkeller, Scarlet
  • Cure, The, Wish, Rolling Stones. The, Angie, Stereophonics, World Gets Around
  • Throbbing Gristle, Second Annual Report, Pearl Jam, Ten, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Deep Purple, Made In Japan

    ZADANIE NR 3: – Umiejętność intuicyjnego wyrażania naukowych treści. Stworzyć obrazkową ulotkę użytkowania wybranej znastępujących substancji medycznych:

  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 186.0, Leki psychoanaleptyczne – Inhibitory acetylocholinoesterazy stosowane w leczeniu choroby Alzheimera
  • 16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
  • 185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
  • 82.6, Kortykosteroidy do stosowania ogólnego – glukokortykoidy do podawania doustnego – triamcynolon
  • 46.0, Leki wpływajace na gospodarkę lipidową – inhibitory reduktazy HMG-CoA
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone